Kadra
Joanna Witek – dyrektor, właściciel
Z wykształcenia jestem pedagogiem. Ukończyłam Pedagogikę społeczno – opiekuńczą ze specjalnością terapia i poradnictwo pedagogiczne oraz pedagogikę przedszkolną. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku zarządzanie oświatą oraz oligofrenopedagogikę. Przedszkole Wesoły Zakątek to spełnienie moich wieloletnich marzeń. Moim celem jest stworzenie miejsca, gdzie dzieci w atmosferze akceptacji, szacunku i zrozumienia będą rozwijały swoje zdolności, uczyły wiary we własne siły i przygotowywały do dalszej edukacji. Prywatnie jestem mamą Zosi, Ady i Karolka.
Katarzyna Hawlena – nauczyciel języka angielskiego, oligofrenopedagog, nauczyciel w grupie Artystów
Jestem absolwentką Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na poziomie licencjatu oraz Pedagogiki Specjalnej (Oligofrenopedagogiki) na poziomie magisterki na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończyłam szkolenie Program Rozwoju Komunikacji MAKATON stopień I oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego. Doświadczenie z dziećmi zdobywałam na praktykach w szkole i w przedszkolu, a także pracując jako niania. Pracując z dziećmi stawiam na różnorodność, pomysłowość, kreatywność i dobrą zabawę. Z łatwością nawiązuję kontakt z maluchami. Każdą podjętą pracę wykonuję z ogromnym zaangażowaniem, a obowiązki wypełniam rzetelnie, z dokładnością i starannością. Prowadząc zajęcia w głównej mierze wykorzystuje materiały i pomoce dydaktyczne, które sama wykonuję.Katarzyna Hawlena – nauczyciel języka angielskiego, oligofrenopedagog, nauczyciel w grupie Artystów
Jestem absolwentką Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na poziomie licencjatu oraz Pedagogiki Specjalnej (Oligofrenopedagogiki) na poziomie magisterki na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończyłam szkolenie Program Rozwoju Komunikacji MAKATON stopień I oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego. Doświadczenie z dziećmi zdobywałam na praktykach w szkole i w przedszkolu, a także pracując jako niania. Pracując z dziećmi stawiam na różnorodność, pomysłowość, kreatywność i dobrą zabawę. Z łatwością nawiązuję kontakt z maluchami. Każdą podjętą pracę wykonuję z ogromnym zaangażowaniem, a obowiązki wypełniam rzetelnie, z dokładnością i starannością. Prowadząc zajęcia w głównej mierze wykorzystuje materiały i pomoce dydaktyczne, które sama wykonuję.
Oliwia Trela – nauczyciel w grupie Artystów
Jestem studentką II roku Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Swoje doświadczenia z dziećmi zdobywałam pełniąc funkcję drużynowej gromady zuchowej i instruktorki Związku Harcerstwa Polskiego. Pracując z dziećmi stawiam przede wszystkim na to, aby poznawały one świat poprzez zabawę. Dbam o dobrą i ciepłą atmosferę w kontaktach z najmłodszymi. Uwielbiam prace z dziećmi, ponieważ daje mi ona wiele satysfakcji i radości z pracy. Dzieci wywołują u mnie bardzo często uśmiech na twarzy. W wolnym czasie spędzam czas z rodziną i przyjaciółmi oraz ćwiczę grę na ukulele.
Katarzyna Bogacz – wychowawca w grupie Artystów
Nadia Kohut – nauczyciel w grupie Artystów
Ewelina Mucha – psycholog, nauczyciel w grupie Artystów
Jestem absolwentką psychologii na Akademii Ignatianum w Krakowie. W trakcie studiów zrealizowałam przygotowanie pedagogiczne. Doświadczenie w zawodzie zdobywałam podczas praktyk oraz wolontariatu. Ukończyłam kurs trenera Treningu Umiejętności Społecznych. Jestem w trakcie realizacji kursu psychoterapii dzieci i młodzieży w ujęciu poznawczo-behawioralnym w OTPB Mensana. W pracy z dziećmi stawiam na indywidualne podejście. Staram się wejść w świat dziecka aby je jak najlepiej zrozumieć. Dążę do budowania atmosfery pełnej zaufania, poczucia bezpieczeństwa a także radości i uśmiechu. W wolnym czasie jeżdżę na rowerze, piekę i gotuję.
Monika Sternicka – dyrektor ds. pedagogicznych, wychowawca w grupie Muzykantów
Ukończyłam Wychowanie Przedszkolne na Akademii Ignatianum w Krakowie, Szkołę Społeczno-Medyczną na kierunku terapia zajęciowa, studia podyplomowe: Autyzm, Zespół Aspergera oraz inne całościowe zaburzenia rozwojowe – diagnoza i terapia, Organizacja i zarządzanie w oświacie, oraz szkolenia m.in.: Metoda Dobrego Startu, Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Makaton – Program Rozwoju Komunikacji, Teoria Sally Goddard Blythe w praktyce – wpływ odruchów prymitywnych i posturalnych na uczenie się i zachowanie dziecka. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam pracując jako wychowawca w przedszkolu oraz współpracując ze Związkiem Harcerstwa Rzeczypospolitej jako podharcmistrzyni. W ramach pracy zawodowej pracowałam także z osobami starszymi i niepełnosprawnymi, jako instruktor terapii zajęciowej oraz organizowałam szkolenie dla kadry pracującej z dziećmi i młodzieżą. Prywatnie jestem żoną Michała i mamą Jasia, Jadzi i Marianki. W wolnym czasie zajmuję się rękodziełem artystycznym.
Nikola Kocoń – nauczyciel w grupie Muzykantów
Natalia Protsenko – nauczyciel w grupie Muzykantów
Natalia Pażucha – wychowawca w grupie Nutek
Jestem absolwentką Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Brałam udział w projekcie „Nauczyciel przyszłości. Innowacyjny Program Kształcenia Nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej”, który dzięki uzupełniającym zajęciom umożliwił mi zdobycie dodatkowej wiedzy w tym kierunku. W ramach studiów skończyłam wiele kursów traktujących m.in. o alternatywnych metodach nauczania najmłodszych (np.: metoda Montessori, pedagogika waldorfska). Doświadczenie z dziećmi zdobywałam na licznych praktykach, wolontariacie, ale również dzięki bardzo licznej rodzinie. W wolnym czasie czytam, maluję, rysuję oraz wykonuję projekty DIY. W pracy z dziećmi najważniejsze są dla mnie: kreatywność, zabawa, indywidualne podejście oraz aktywność artystyczna.
Paulina Dudzik – nauczyciel w grupie Nutek
Klaudia Kuniec - nauczyciel w grupie Nutek i Muzykantów
Wiktoria Broniszewska - nauczyciel w grupie Nutek i Muzykantów
Pozostali nauczyciele, pedagodzy, terapeuci:
Anna Gala-Jaworska – logopeda
Jestem logopedą z zamiłowania i pasji. Na co dzień diagnozuję, prowadzę zajęcia profilaktyczne z zakresu deficytów mowy oraz indywidualną terapię zaburzeń mowy. Aktualnie, oprócz prowadzenia własnej praktyki logopedycznej w Gabinecie Logopedycznym GADAGALA, współpracuję z krakowskimi przedszkolami oraz stowarzyszeniem Siemacha. Posiadam wiedzę i dyplom Uniwersytetu Pedagogicznego w zakresie studiów logopedycznych oraz 8-letnie doświadczenie w pracy terapeuty z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi oraz starszymi. Dodatkowo prowadzę autorskie warsztaty logopedyczne: „Buzia i język Małego Mówcy”, które są skierowane do dzieci 4-6 letnich. Nieustannie poszerzam swój warsztat pracy i zdobywam wiedzę z zakresu neurologopedii. Prywatnie jestem mamą dziewięcioletniego Tymka i pięcioletniego Amadeuszka.
Justyna Nieć – psycholog
Jestem absolwentką psychologii w IPs Uniwersytetu Jagiellońskiego. W trakcie studiów ukończyłam kursy w zakresie psychologii klinicznej dziecka oraz uzyskałam uprawnienia pedagogiczne. Zrealizowałam również studia podyplomowe na kierunku Stosowana analiza zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju na SWPS oraz ukończyłam kurs Psychoterapia dzieci i młodzieży w ujęciu poznawczo-behawioralnym w OTPB Mensana. Jestem również praktykiem metody Kid’s Skills – Dam Radę. Doświadczenie w zawodzie psychologa zdobywałam w trakcie praktyk, wolontariatu, pracy w innych placówkach, a także podczas udziału w projektach edukacyjnych. Swoją wiedzę poszerzam poprzez udział w szkoleniach, konferencjach, a także zapoznając się z dostępną literaturą specjalistyczną. Podczas spotkań z dziećmi najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście oparte na tworzeniu bezpiecznego środowiska, które pozwoli na wykorzystanie naturalnego potencjału edukacyjnego najmłodszych, a także będzie stanowiło wsparcie dla ich prawidłowego rozwoju społecznego i emocjonalnego.
Daria Poręba – fizjoterapeuta
Ukończyłam studia z fizjoterapii na Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, zajmuje się diagnozowaniem i terapią wad postawy u dzieci, wykorzystuję do terapii gimnastykę korekcyjną oraz ćwiczenia z zakresu stabilizacji centralnej.