Niepubliczne Przedszkole
z oddziałem integracyjnym

Przedszkole jest czynne
w godzinach 6:30 do 18:00

Zapraszamy dzieci w wieku
od 2,5 do 6 lat

img-przedszkole

Kontakt

Oddział Pod Fortem 2img-kontakt

ul. Pod Fortem 2
31-302 Kraków
tel. 518 223 457 – dyrektor
tel. 607 245 932 – bezpośrednio do przedszkola
info@wesolyzakatek.pl

Oddział Pod Fortem 2C

ul. Pod Fortem 2C
31-302 Kraków
tel. 518 223 457 – dyrektor
tel. 570 280 450 – bezpośrednio do przedszkola
info@wesolyzakatek.pl

 

LIFE-IP_Malopolska

Przedszkole wyposażone jest w profesjonalny oczyszczacz powietrza przekazany w ramach programu: „Małopolska w zdrowej atmosferze” współfinansowanego ze środków Programu LIFE Unii Europejskiej.

Strefa rodzica

zaloguj img-strefa-rodzica

Kadra pedagogiczna

IMG_4479Joanna Witek – dyrektor, właściciel

Z wykształcenia jestem pedagogiem. Ukończyłam Pedagogikę społeczno – opiekuńczą ze specjalnością terapia i poradnictwo pedagogiczne oraz pedagogikę przedszkolną. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku zarządzanie oświatą oraz oligofrenopedagogikę. Przedszkole Wesoły Zakątek to spełnienie moich wieloletnich marzeń. Moim celem jest stworzenie miejsca, gdzie dzieci w atmosferze akceptacji, szacunku i zrozumienia będą rozwijały swoje zdolności, uczyły wiary we własne siły i przygotowywały do dalszej edukacji. Prywatnie jestem mamą Zosi, Ady i Karolka.

IMG_4482

Monika Sternicka – dyrektor ds. pedagogicznych, wychowawca w grupie Nutek i Muzykantów

Ukończyłam Wychowanie Przedszkolne na Akademii Ignatianum w Krakowie, Szkołę Społeczno-Medyczną na kierunku terapia zajęciowa, studia podyplomowe: Autyzm, Zespół Aspergera oraz inne całościowe zaburzenia rozwojowe – diagnoza i terapia, Organizacja i zarządzanie w oświacie, oraz szkolenia m.in.: Metoda Dobrego Startu, Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Makaton – Program Rozwoju Komunikacji, Teoria Sally Goddard Blythe w praktyce – wpływ odruchów prymitywnych i posturalnych na uczenie się i zachowanie dziecka. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam pracując jako wychowawca w przedszkolu oraz współpracując ze Związkiem Harcerstwa Rzeczypospolitej jako podharcmistrzyni. W ramach pracy zawodowej pracowałam także z osobami starszymi i niepełnosprawnymi, jako instruktor terapii zajęciowej oraz organizowałam szkolenie dla kadry pracującej z dziećmi i młodzieżą. Prywatnie jestem żoną Michała i mamą Jasia, Jadzi i Marianki. W wolnym czasie zajmuję się rękodziełem artystycznym.

IMG_4468

Katarzyna Hawlena – nauczyciel języka angielskiego, oligofrenopedagog, nauczyciel w grupie Artystów

Jestem absolwentką Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na poziomie licencjatu oraz Pedagogiki Specjalnej (Oligofrenopedagogiki) na poziomie magisterki na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończyłam szkolenie Program Rozwoju Komunikacji MAKATON stopień I oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego. Doświadczenie z dziećmi zdobywałam na praktykach w szkole i w przedszkolu, a także pracując jako niania. Pracując  z    dziećmi   stawiam   na   różnorodność,   pomysłowość,   kreatywność   i   dobrą   zabawę.  Z łatwością nawiązuję kontakt z maluchami. Każdą podjętą pracę wykonuję z ogromnym zaangażowaniem, a obowiązki wypełniam rzetelnie, z dokładnością i starannością. Prowadząc zajęcia w głównej mierze wykorzystuje materiały i pomoce dydaktyczne, które sama wykonuję.

Patrycja Przytuła – oligofrenopedagog, wychowawca w grupie Artystów

Jestem absolwentką pedagogiki przedszkolnej i edukacji wczesnoszkolnej na Akademii Ignatianum oraz absolwentką teologii na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła w Krakowie. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku Rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. W ramach mojej pracy zawodowej ukończyłam certyfikowany kurs III stopniowy: Stosowana Analiza Zachowań w pracy terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu. Jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA. Głębsze spojrzenie na sprawy drugiego człowieka, w tym również dziecka jest zasługą mojego kilkuletniego pobytu w Hiszpanii. Uczestniczyłam tam w letnich obozach dla dzieci i spotkaniach rodzin, gdzie miałam okazję organizować dzieciom czas wolny i prowadzić z nimi zajęcia. Moje pragnienie jeszcze bliższej współpracy z dziećmi odkryłam będąc woluntariuszem w Rodzinnym Domu Dziecka w Polsce. Przebywając z dziećmi staram się sama być dzieckiem, bo w rezultacie jesteśmy nimi wszyscy.

Nikola Kocoń – nauczyciel w grupie Artystów

Oliwia Trela – nauczyciel w grupie Artystów

Jestem studentką II roku Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Swoje doświadczenia z dziećmi zdobywałam pełniąc funkcję drużynowej gromady zuchowej i instruktorki Związku Harcerstwa Polskiego. Pracując z dziećmi stawiam przede wszystkim na to, aby poznawały one świat poprzez zabawę. Dbam o dobrą i ciepłą atmosferę w kontaktach z najmłodszymi. Uwielbiam prace z dziećmi, ponieważ daje mi ona wiele satysfakcji i radości z pracy. Dzieci wywołują u mnie bardzo często uśmiech na twarzy. W wolnym czasie spędzam czas z rodziną i przyjaciółmi oraz ćwiczę grę na ukulele.

Katarzyna Bogacz – nauczyciel w grupie Artystów

Patrycja Dudek – nauczyciel w grupie Muzykantów

Jestem studentką psychologii na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Swoje pierwsze doświadczenia z opieką nad dziećmi zdobywałam w Ruchu Światło Życie będąc animatorem. Pracowałam również w żłobku. W przyszłości chciałabym pracować jako terapeuta dzieci oraz młodzieży. Uwielbiam spędzać czas z dziećmi, ponieważ są bardzo inspirujące. Ich uśmiech potrafi rozświetlić cały dzień. Czas wolny spędzam w rozwijaniu swojej drugiej pasji jaką jest fotografia.

Nadia Kohut – nauczyciel w grupie Muzykantów

Ewelina Mucha – psycholog, nauczyciel w grupie Muzykantów

Jestem absolwentką psychologii na Akademii Ignatianum w Krakowie. W trakcie studiów zrealizowałam przygotowanie pedagogiczne. Doświadczenie w zawodzie zdobywałam podczas praktyk oraz wolontariatu. Ukończyłam kurs trenera Treningu Umiejętności Społecznych. Jestem w trakcie realizacji kursu psychoterapii dzieci i młodzieży w ujęciu poznawczo-behawioralnym w OTPB Mensana. W pracy z dziećmi stawiam na indywidualne podejście. Staram się wejść w świat dziecka aby je jak najlepiej zrozumieć. Dążę do budowania atmosfery pełnej zaufania, poczucia bezpieczeństwa a także radości i uśmiechu. W wolnym czasie jeżdżę na rowerze, piekę i gotuję.

Natalia Pażucha – nauczyciel w grupie Nutek

Jestem absolwentką Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Brałam udział w projekcie „Nauczyciel przyszłości. Innowacyjny Program Kształcenia Nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej”, który dzięki uzupełniającym zajęciom umożliwił mi zdobycie dodatkowej wiedzy w tym kierunku. W ramach studiów skończyłam wiele kursów traktujących m.in. o alternatywnych metodach nauczania najmłodszych (np.: metoda Montessori, pedagogika waldorfska). Doświadczenie z dziećmi zdobywałam na licznych praktykach, wolontariacie, ale również dzięki bardzo licznej rodzinie. W wolnym czasie czytam, maluję, rysuję oraz wykonuję projekty DIY. W pracy z dziećmi najważniejsze są dla mnie: kreatywność, zabawa, indywidualne podejście oraz aktywność artystyczna.

IMG_4617

Paulina Stefańska – nauczyciel, oligofrenopedagog

Jestem absolwentką pedagogiki przedszkolnej z wczesnoszkolną oraz opiekuńczo-wychowawczej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Stalowej Woli. Swoje kwalifikacje zawodowe poszerzałam na studiach magisterskich na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku pedagogika specjalna ze specjalnością terapia pedagogiczna i rewalidacja indywidualna. Ukończyłam szkolenie Program Rozwoju Komunikacji MAKATON stopień I. Jestem również certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam podczas praktyk w przedszkolu, jako wolontariusz w domu dziecka i fundacji Mam Marzenie, a także jako opiekun dzieci na wyjazdach kolonijnych. Przez rok pracowałam jako niania chłopca ze stwierdzonym autyzmem atypowym. Praca z dziećmi jest spełnieniem moich marzeń, a nawiązywanie z nimi dobrego kontaktu nie sprawia mi najmniejszych trudności. Planuję rozwijać swoje umiejętności poprzez dalszą edukację na studiach podyplomowych oraz udział w licznych kursach pedagogicznych.

Anna Włodarska – nauczyciel

Jestem absolwentką policealnej szkoły na kierunku opiekunka dziecięca. Posiadam 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Swoje pierwsze doświadczenia z najmłodszymi zdobywałam pracując jako niania. Praca z dziećmi od zawsze mnie ciekawiła, każdy dzień z nimi stawia nowe wyzwania oraz przynosi ogrom satysfakcji. W przedszkolu staram się wprowadzać ciepła, rodzinną atmosferę tak, aby dzieci czuły się bezpiecznie i dobrze. Brałam udział w szkoleniach tj. Wczesny autyzm dziecięcy -symptomy, metody wspomagania; Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; program rozwoju komunikacji MAKATON I st. Prywatnie jestem mamą dwójki wspaniałych pociech. W wolnych chwilach lubię podróżować i spędzać aktywnie czas.

Pozostali nauczyciele, pedagodzy, terapeuci:

Anna Gala-Jaworska – logopeda

Jestem logopedą z zamiłowania i pasji. Na co dzień diagnozuję, prowadzę zajęcia profilaktyczne z  zakresu deficytów mowy oraz indywidualną terapię zaburzeń mowy. Aktualnie, oprócz prowadzenia własnej praktyki logopedycznej w Gabinecie Logopedycznym GADAGALA, współpracuję z krakowskimi przedszkolami oraz stowarzyszeniem Siemacha. Posiadam wiedzę i dyplom Uniwersytetu Pedagogicznego w zakresie studiów logopedycznych oraz 8-letnie doświadczenie w pracy terapeuty z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi oraz starszymi. Dodatkowo prowadzę autorskie warsztaty logopedyczne: „Buzia i język Małego Mówcy”, które są skierowane do dzieci 4-6 letnich. Nieustannie poszerzam swój warsztat pracy i zdobywam wiedzę z zakresu neurologopedii. Prywatnie jestem mamą dziewięcioletniego Tymka i pięcioletniego Amadeuszka.

Justyna Nieć – psycholog

Jestem absolwentką psychologii w IPs Uniwersytetu Jagiellońskiego. W trakcie studiów ukończyłam kursy w zakresie psychologii klinicznej dziecka oraz uzyskałam uprawnienia pedagogiczne. Zrealizowałam również studia podyplomowe na kierunku Stosowana analiza zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju na SWPS oraz ukończyłam kurs Psychoterapia dzieci i młodzieży w ujęciu poznawczo-behawioralnym w OTPB Mensana. Jestem również praktykiem metody Kid’s Skills – Dam Radę. Doświadczenie w zawodzie psychologa zdobywałam w trakcie praktyk, wolontariatu, pracy w innych placówkach, a także podczas udziału w projektach edukacyjnych. Swoją wiedzę poszerzam poprzez udział w szkoleniach, konferencjach, a także zapoznając się z dostępną literaturą specjalistyczną. Podczas spotkań z dziećmi najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście oparte na tworzeniu bezpiecznego środowiska, które pozwoli na wykorzystanie naturalnego potencjału edukacyjnego najmłodszych, a także będzie stanowiło wsparcie dla ich prawidłowego rozwoju społecznego i emocjonalnego.

Jadwiga Piwowarska – neurologopeda, terapeuta TUS

Daria Poręba – fizjoterapeuta

Ukończyłam studia z fizjoterapii na Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, zajmuje się diagnozowaniem i terapią wad postawy u dzieci, wykorzystuję do terapii gimnastykę korekcyjną oraz ćwiczenia z zakresu stabilizacji centralnej.

Olga Podsiadło – muzykoterapeuta

Barbara Wojas – terapeuta neurotaktylny

Felicyta Grębska – pedagog, familiolog

Specjalizacje jakie ukończyłam to: wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną, pedagogika resocjalizacyjna z interwencją kryzysową oraz mediacje w rodzinie, a także oligofrenopedagogike. Pasjonuje mnie człowiek i jego rozwój. W pracy skupiam się na odkrywaniu mocnych stron u dzieci, a także dzieleniu się i rozwijaniu swoich talentów.

 

Merken